Gerçek Ticarette Bilimsel Araştırma

ABBY’nin uzmanlık alanı, yani, belgeler, metin ve dil gibi bilgileri yakalama, çevirme ve dönüştürme olan Yapay Zekâ (AI) teknolojileridir. Yapay Zekâ teknolojisi, ABBYY ürünlerinin ana parçasıdır ve bu gibi ürünlerin geliştirilmesi sürekli ve kapsamlı bilimsel araştırmaların yürütülmesini gerektirir.

 Bilimsel araştırmalarda her sonuç iyidir: olumlu da olsa olumsuz da. Bilimsel bir deneyin verdiği sonuçlar ticari anlamda somut değildir; soyuttur. Deney yolunda olumsuz bir sonuç yine de iyi bir sonuç olmasına rağmen, ticari anlamda böyle bir netice kabul edilemezdir. Bu yüzden, bilimsel araştırma sonuçlarına büyük ölçüde bağlı olan ticari teknolojilerin geliştiricisi için en büyük mücadele, dengeli, ilerleyen ve istikrarlı araştırmalar temin etmek ve pazara ileri düzeyde ürünler sunmaktır.  

ABBYY, benzersiz ve verimli bir ekip (Ar­Ge, pazarlama, yönetim) oluşturan yetenekli bireylerin ilgisini çeker, onları dikkatlice seçer ve elinde tutar.  Bu ekip, karmaşık fakat soyut Yapay Zekâ araştırmalarına dayanarak en yüksek kalitede ticari ürünleri üretebilir ve sağlayabilir. ABBYY, ekip başarısına katkıda bulunacak kişileri seçme, eğitme ve motive etme bilgi ve tecrübesine sahiptir. Bu eşsiz takım, insanlara bilgiyi yakalama, bilgiyi erişilebilir ve faydalı hale dönüştürme olanağı vererek saf bilimin öngörülemezliğini dizginleyebilmekte ve onu gerçek hayat uygulamaları ve teknolojilerinde kullanabilmektedir.